14 dniowa polityka zwrotow
Polityka zwrotów: prosimy o sprawdzenie produktu w ciągu 24-48 godzin od dostawy i natychmiastowy kontakt, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, które należy rozwiązać w związku z uszkodzeniem przesyłki lub wadą produkcyjną. Jeżeli po prostu nie jesteś zadowolony z produktu bądź nie będzie działał on zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, możesz zwrócić nieużywany produkt na własny koszt, wyłącznie w oryginalnym opakowaniu i etykietami, w ciągu 14 dni od dostawy do Ciebie. Uszkodzone i wadliwe towary Grill Kamado rozumie, że może zdarzyć się, że produkt może mieć defekty lub ulec uszkodzeniu podczas transportu. Zapewniamy, że zrobimy co w naszej mocy, żeby rozwiązać te kwestie w satysfakcjonujący i terminowy sposób – bez żadnych dodatkowych kosztów. Abyśmy mogli świadczyć takie usługi, potrzebujemy niewielkiej pomocy od Ciebie – naszego klienta. Powiadom nasz zespół obsługi klienta (info@grillkamado.pl) w ciągu 48 godzin od dostarczenia produktu.
14 dniowa polityka zwrotów